Roidmi samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.
Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt.

Roidmi Serviceskema

Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her.

Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt.







Serienummeret findes på produktet som en QR kode.
Du kan enten skanne den direkte her, ved at uploade et billede af den her.
Eller du kan skanne den med en QR skanner og skrive serienummeret direkte i feltet. Du kan hente en QR skanner i AppStore, eller Google Play.
Serienummeret findes her på alle modeller

Max 500 tegn.

Vigtigt! Tjek venligst følgende inden indesendelse til service:

  • Er produktet fuldt opladet ?
  • Er mundstykket blevet rengjort for hår / snavs?
  • Er støvbeholderen tømt & filtre vasket?
  • Er der noget der har sat sig fast i mundstykket / røret?
Hjælp til ovenstående findes i brugervejledningen.
Butikken/kunden vil fra Witts Serviceafdeling blive informeret om hvorvidt fejlen kan løses ved at kunden får tilsendt en reservedel, eller om produktet skal sendes ind til service.

Produktet må IKKE sendes ind til Witt Serviceafdeling, UDEN aftale med Witt. Husk at vedlægge serviceskema, samt kopi af købskvittering ved indsendelse.

Butikken/kunden vil efterfølgende løbende blive informeret om serviceforløbet.