Segway samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Segway Escooter Serviceskema OBS! Dette serviceskema skal KUN udfyldes, hvis produktet er købt ved Elgiganten. For øvrige: venligst kontakt lokale værksted/forhandler for service og eftersyn. Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * 123123 Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Hvornår blev problemet konstateret * Leave This Empty! Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model * Vælg din model Segway eBrommer B110S Segway e-Scooter E110S Segway e-Scooter E110SE Segway eScooter E125S Serienummer * "Error" i displayet - skriv tekst Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst og udført, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Almindelig vedligeholdelse er udført, se vedligeholdelse her. Firmware til produktet er opdateret. Er fejlen relateret til misvedligeholdelse, som manglende efterspæning af skruer, samt forkert brug hvor produktet er brugt i sand, løs grus, vådt underlag eller på is, eller gælder det sliddele som batterier og fronthjul fjeder mm, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Modtages produktet uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på et indsendt produkt er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Produktet må IKKE indsendes før godkendelse af Witts tekniske afdeling! Vent Venligst!