iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.
Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt.

Serviceskema - Serie 600

Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her.

Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt.

Støvbeholder tømt
Filter rengjort
Sensorer rengjort
Rengøring af nedgangs-sensorerne
Forhjul og aksel rengjort
Rengøring af hældningssensorer og opladningskontakter
Børster rengjort
Gule lejer rengjort
Sidebørste rengjort

Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling.



Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp

Hvilke alarmer viser/fortæller robotten?

Max 500 tegn.

Bemærk:

Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling.