iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Serviceskema - Serie 600 Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Telefonnr * Jfr. brugervejledningen er robotten rengjort og sider vedr. fejlfinding er gennemgået. Støvbeholder tømt Sæt kryds hvis udført Filter rengjort Sæt kryds hvis udført Sensorer rengjort Sæt kryds hvis udført Rengøring af nedgangs-sensorerne Sæt kryds hvis udført Forhjul og aksel rengjort Sæt kryds hvis udført Rengøring af hældningssensorer og opladningskontakter Sæt kryds hvis udført Børster rengjort Sæt kryds hvis udført Gule lejer rengjort Sæt kryds hvis udført Sidebørste rengjort Sæt kryds hvis udført Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling. Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Eget service sag Nr. Upload købskvittering Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model * Vælg din model Roomba 605 Roomba 606 Roomba 615 Roomba 616 Roomba 650 Roomba 651 Roomba 671 Roomba 675 Roomba 676 Roomba 680 Roomba 681 Roomba 691 Roomba 694 Roomba 695 Roomba 696 Roomba 697 Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Leave This Empty! Hvilke alarmer viser/fortæller robotten? "Error" i displayet - skriv tekst Rødt "!" i displayet efterfulgt af blink - skriv antal "Uh-oh" efterfulgt af "beep"-lyde - skriv antal Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!