Service-support:
- Vælg din model i menuen til venstre og udfyld formularen.
- Den udfyldte elektroniske formular sendes elektronisk til vores serviceværksted
- Serviceafdelingen responderer på serviceformularen og afgør om fejl kan afhjælpes ved support eller robotten skal indsendes til reparation.
- Robotten må ikke sendes ind uden godkendelse fra serviceafdelingen.
Indsendelse af robot til reparation:
- Indsend din robot med diverse tilbehør til: Witt A/S, Gødstrup Søvej 9, 7400 Herning, mrk. Irobot serviceværksted
- Købskvittering, den elektroniske formular og evt. mailkorrespondance vedlægges
- Robotten sendes forsvarligt indpakket. Gerne i originalemballage
Forventet repatationstid:
- Alle reparationer tilstræbes repareret indenfor 10 arbejdsdage
- Såfremt der ønskes reparation af produkter udenfor garanti, oplyses pris før reparation
Tilbehør:
- Køb af tilbehør sker ved henvendelse til din forhandler.
- Se evt. forhandlerliste på www.witt.dk
Mails besvares dagligt i tidsrummet:
- Mandag til torsdag 8.00 - 16.00
- Fredag 8.00 - 15.30