iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Serviceskema - Roomba S9 Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Telefonnr * Jfr. brugervejledningen er robotten rengjort og sider vedr. fejlfinding er gennemgået. Tømning af støvbeholder Klik her for info Rengøring af filteret Klik her for info Rengøring af fuld støvbeholdersensorer Klik her for info Vask af støvbeholder Klik her for info Rengøring af kantbørste Klik her for info Rengøring af det bagerste styrehjul Klik her for info Rengøring af multi-Surface børster Klik her for info Rengøring af sensorer of opladningskontakter Klik her for info Potentiel tilstopning i ladestationen Klik her for info Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling. Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Leave This Empty! Købsdato * Eget service sag Nr. Upload købskvittering Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Hvilke alarmer viser/fortæller robotten? "Error" i displayet - skriv tekst Rødt "!" i displayet efterfulgt af blink - skriv antal "Uh-oh" efterfulgt af "beep"-lyde - skriv antal Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!