Serviceskema - Øvrige Produkter Inden du udfylder og indsender serviceskemaet! Venligst nulstil robotten via APP, før udfyldelse af service skema, da ofte løser mange fejl. Venligst se om vores service-chatbot kan løse dit problem. Klik her for at komme til vores chatbot Jeg bekræfter at jeg har gennemgået chatbotten. Kontakt email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnr * By * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Leave This Empty! Eget service sag Nr. Upload købskvittering Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model Modelnr. Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Beskrivelse af problemet * Max 250 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!