Robomow samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Witt Serviceskema BEMÆRK! Witts serviceskema BENYTTES KUN HVIS ROBOTTEN ER UDEN FOR GARANTI Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Købsdato * Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Før evt. afhentning: Fjern skjoldet (kun City 110 - og RM-modeller), rengør robotten og emballer den forsvarligt. Model * Vælg din model TC300 TC500 MC300 MC400 MC500 MC800 MC1000 MC1200 RC 304 RC 304 U RC 304 Pro RC 306 RC 308 RC 308 U RC 308 Pro RC 312 RC 312 U RC 312 Pro S TS1000 TS1800 MS1000 MS1500 MS1800 MS2500 RS612 RS615 RS615 U RS615 Pro RS622 RS625 RS630 RS635 RS635 Pro RS635 Pro S RX 20 U Anden model Farve * Vælg en farve Sort Hvid Rød Grøn Serienummer * Kode til robotten * Hvornår blev problemet konstateret Leave This Empty! Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Fejl relateret til manglende rengøring i henhold til brugervejledningen medfører et servicegebyr på kr. 675 + udgift til evt. reservedele, hvis defekten er opstået pga. den manglende rengøring. Servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og sendes retur. Vent Venligst!