Witt Serviceskema BEMÆRK! Witts serviceskema BENYTTES KUN HVIS ROBOTTEN ER UDEN FOR GARANTI Kontakt email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnr * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Købsdato * Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Før evt. afhentning: Fjern skjoldet (kun City 110 - og RM-modeller), rengør robotten og emballer den forsvarligt. Model * Vælg din model TC300 TC500 MC300 MC400 MC500 MC800 MC1000 MC1200 RC 304 RC 304 U RC 304 Pro RC 306 RC 308 RC 308 U RC 308 Pro RC 312 RC 312 U RC 312 Pro S TS1000 TS1800 MS1000 MS1500 MS1800 MS2500 RS612 RS615 RS615 U RS615 Pro RS622 RS625 RS630 RS635 RS635 Pro RS635 Pro S RX 20 U Anden model Farve * Vælg en farve Sort Hvid Rød Grøn Serienummer * Kode til robotten * Hvornår blev problemet konstateret Leave This Empty! Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Fejl relateret til manglende rengøring i henhold til brugervejledningen medfører et servicegebyr på kr. 675 + udgift til evt. reservedele, hvis defekten er opstået pga. den manglende rengøring. Servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og sendes retur. Vent Venligst!