iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Serviceskema - j-serien Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Telefonnr * Jfr. brugervejledningen er robotten rengjort og sider vedr. fejlfinding er gennemgået. Tømning af støvbeholderen Sæt kryds hvis udført Sæt kryds hvis udført Rengør støvopsamlere Sæt kryds hvis udført Rengøring af hældningssensorer og opladningskontakter Sæt kryds hvis udført Sæt kryds hvis udført Rengøring af filteret Sæt kryds hvis udført Rengøring af filteret Sæt kryds hvis udført Rengør forhjul Sæt kryds hvis udført Rengør den roterende sidebørste Sæt kryds hvis udført Tør de indvendige sensorer af med en ren, tør klud Sæt kryds hvis udført Tør døren til støvbeholderen af med en ren, tør klud Sæt kryds hvis udført Tør opladningskontakterne på hhv. Clean Base og undersiden af robotten af med en ren, tør klud Sæt kryds hvis udført Fjern eventuelt snavs fra porten i bunden af Clean Base Sæt kryds hvis udført Træk stikket ud til Clean Base, placer Clean Base på siden. Løsn de 5 skruer på bunden og fjern eventuel snavs Sæt kryds hvis udført Rengør evakueringsport Sæt kryds hvis udført Aftør docking-sensorvinduet på Clean Base med en ren, tør klud Sæt kryds hvis udført Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling. Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Leave This Empty! Købsdato * Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Hvilke alarmer viser/fortæller robotten? "Error" i displayet - skriv tekst Rødt "!" i displayet efterfulgt af blink - skriv antal "Uh-oh" efterfulgt af "beep"-lyde - skriv antal Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!