Serviceskema - WittCare Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Modelnr. * Serienummer * Hvornår blev problemet konstateret Leave This Empty! Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, er vi – grundet øget administrativt tidsforbrug på værkstedet - nødsaget til at opkræve et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Modtages produktet uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på et indsendt produkt er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Vent Venligst!