iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Serviceskema - Scooba 230 Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Telefonnr * Jfr. brugervejledningen er robotten rengjort og sider vedr. fejlfinding er gennemgået. Tøm og skyl begge tanke med vand Tøm og skyl brugtvandsbeholderen Sæt kryds hvis udført Fjern bundpladen. Skyl og rengør børster, svaber og evt. hjul Skyl under varmt vand Sæt kryds hvis udført Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling. Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Leave This Empty! Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Eget service sag Nr. Upload købskvittering Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Hvilke alarmer viser/fortæller robotten? "Error" i displayet - skriv tekst Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!