Segway samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Segway-Ninebot Serviceskema Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * 123123 Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Hvornår blev problemet konstateret * Leave This Empty! Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model * Vælg din model D18E D28E D38E DRIFT W1 E+ E8 BLUE E8 PINK E10 E22D E22E E25D E25E E45D E45E ES1 ES2 GREY ES2 SILVER ES2L GREY ES4 F20D F30D F40D F65D F25E F30E F40E G30D II G30E II G30LE GT1E GT2P LOOMO MAX 2GE MAX G30 MAX G30D MINILITE NINEBOT Z10 MINIPLUS MINIPRO NINEBOT S BLACK NINEBOT S WHITE NINEBOT Z10 ONE S2 ONE E+ P65I P100SE T15D T15E Zing A6 Zing C8 Zing C10 Zing C20 Serienummer * Klik her for hjælp til at finde serienummeret. Hvis dit serienummer ikke bliver godkendt, kontakt venligst din forhandler Løbehjulets lock code * "Error" i displayet - skriv tekst Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst og udført, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Almindelig vedligeholdelse er udført, se vedligeholdelse her. Firmware til produktet er opdateret. Er fejlen relateret til misvedligeholdelse, som manglende efterspæning af skruer, samt forkert brug hvor produktet er brugt i sand, løs grus, vådt underlag eller på is, eller gælder det sliddele som batterier og fronthjul fjeder mm, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Modtages produktet uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på et indsendt produkt er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Produktet må IKKE indsendes før godkendelse af Witts tekniske afdeling! Husk at unbinde løbehjulet før afsendelse. Vent Venligst!