Roidmi samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Roidmi Serviceskema Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Hvornår blev problemet konstateret * Leave This Empty! Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model * Vælg din model Roidmi RS70 Roidmi RS60 Roidmi RS40 Roidmi RS35 Roidmi R20 Roidmi R15 Roidmi R10 Roidmi H10 Anden Serienummer * Scan QR code Serienummeret findes på produktet som en QR kode. Du kan enten skanne den direkte her, ved at uploade et billede af den her. Eller du kan skanne den med en QR skanner og skrive serienummeret direkte i feltet. Du kan hente en QR skanner i AppStore, eller Google Play. Serienummeret findes her på alle modeller Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Vigtigt! Tjek venligst følgende inden indesendelse til service: Er produktet fuldt opladet ? Er mundstykket blevet rengjort for hår / snavs? Er støvbeholderen tømt & filtre vasket? Er der noget der har sat sig fast i mundstykket / røret? Hjælp til ovenstående findes i brugervejledningen. Butikken/kunden vil fra Witts Serviceafdeling blive informeret om hvorvidt fejlen kan løses ved at kunden får tilsendt en reservedel, eller om produktet skal sendes ind til service. Produktet må IKKE sendes ind til Witt Serviceafdeling, UDEN aftale med Witt. Husk at vedlægge serviceskema, samt kopi af købskvittering ved indsendelse. Butikken/kunden vil efterfølgende løbende blive informeret om serviceforløbet. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til mangelfuld vedligeholdelse, forkert brug så som opsugning af vand, murestøv, sand, eller er der tale om skader påført ved misvedligeholdelse og tab, koster det et servicegebyr på kr. 675,- + evt. nye reservedele. Modtages produktet uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på et indsendt produkt er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Vent Venligst!