Everdure samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Everdure Serviceskema Email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnummer * By * Land * Telefonnr * Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Hvornår blev problemet konstateret * Leave This Empty! Eget service sag Nr. Vedhæft kopi af købskvittering samt. evt. billede af defekt Hvem har udfyldt skemaet * Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Model * Vælg din model Gasgrill HBG2GSCAN FORCE - Black Gasgrill HBG2GSCAN FORCE - Graphite Gasgrill HBG2MSCAN FORCE - Mint Gasgrill HBG2OSCAN FORCE - Orange Gasgrill HBG2RSCAN FORCE - Red Gasgrill HBG2SSCAN FORCE - Stone Gasgrill HBG3GSCAN FURNACE - Black Gasgrill HBG3GSCAN FURNACE - Graphite Gasgrill HBG3MSCAN FURNACE - Mint Gasgrill HBG3OSCAN FURNACE - Orange Gasgrill HBG3RSCAN FURNACE - Red Gasgrill HBG3SSCAN FURNACE - Stone Kulgrill HBCE1BSSCAN FUSION Kulgrill HBCE2BSCAN HUB Kulgrill HBCUBEGSCAN CUBE - Graphite Kulgrill HBCUBEKSCAN CUBE - Khaki Kulgrill HBCUBEOSCAN CUBE - Orange Kulgrill HBCUBESSCAN CUBE - Stone Øvrige Everdure produkter Serienummer * Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, er vi – grundet øget administrativt tidsforbrug på værkstedet - nødsaget til at opkræve et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Modtages produktet uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på et indsendt produkt er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før produktet repareres og returneres. Produktet må IKKE indsendes før godkendelse af Witts tekniske afdeling! Vent Venligst!