iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt. Serviceskema - Scooba 450 Kontakt email * Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her. Evt. ekstra email Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt. Kunde * Adresse * Postnr * By * Telefonnr * Jfr. brugervejledningen er robotten rengjort og sider vedr. fejlfinding er gennemgået. Tryk på udløserknappen for at fjerne beholderen Tøm og skyl vandbeholderne Sæt kryds hvis udført Fjern både det blå og det grå dæksel. Sæt kryds hvis udført Hæld overskydende væske ud. Sæt kryds hvis udført Fyld begge rum med varmt vand. (Maks 50 ̊C varmt) Sæt kryds hvis udført Ryst beholderen for at skylle den indvendig. Sæt kryds hvis udført Hæld vandet ud af begge rum. Sæt kryds hvis udført Skub udløserlåsen til rullebørste- afdækning til den “åbne” position og åbn rullebørsteafdækningen. Skyl rengøringshoved og rullebørste Sæt kryds hvis udført Fjern hår, der kan have samlet sig på rullebørste og rengøringshovedet. Skyl under rindende vand. Sæt kryds hvis udført Fjern hår fra endedækslerne. Skyl under rindende vand. Sæt kryds hvis udført Filter fjernes med brug af værktøj Sæt kryds hvis udført Brug en skruetrækker for at fjerne det gule tankfilter. Sæt kryds hvis udført Rengør filteret og sørg for at fjerne hår og andre aflejringer. Sæt kryds hvis udført Filter fjernes uden brug af værktøj Sæt kryds hvis udført Drej for at fjerne det gule tankfilter. Sæt kryds hvis udført Rengør filteret og sørg for at fjerne hår og andre aflejringer. Sæt kryds hvis udført Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling. Forhandler * Forhandler Adresse * Forhandler Postnr * Forhandler By * Forhandler Telefon * Kontaktperson Købsdato * Eget service sag Nr. Upload købskvittering Hvem har udfyldt skemaet Kunde Forhandler Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? * Hvem skal produktet sendes retur til efter reparation? Kunde Forhandler Serienummer * Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp Hvornår blev problemet konstateret Hvilke alarmer viser/fortæller robotten? "Error" i displayet - skriv tekst Beskrivelse af problemet * Max 500 tegn. Leave This Empty! Jeg bekræfter, at nedenstående er læst, og accepterer at betale de nævnte omkostninger. Er fejlen relateret til manglende rengøring, eller anden selvforskyldt skade, er der et servicegebyr på kr. 675,- + evt. forbrugte reservedele. Gebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Modtages en robot uden vedlagt Witt-serviceskema og købskvittering eller findes der ikke fejl på en indsendt robot er der et servicegebyr på kr. 675,- Købskvittering og serviceskema skal eftersendes og servicegebyret bedes indbetalt før robotten repareres og returneres. Bemærk: Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling. Vent Venligst!