iRobot samarbejder med Witt A/S, som bl.a. er vores distributør og servicepartner vedr. reklamationer.
For at kunne hjælpe dig bedst muligt med din reklamation, bedes du derfor udfylde nedenstående serviceskema.
Vi vender efterfølgende retur så hurtigt som muligt.

Serviceskema - Scooba 385/390

Bemærk! Vi svarer tilbage til den mailadresse, du angiver her.

Dette felt benyttes, hvis du vil have svar på flere mailadresser. Ellers lad feltet stå tomt.

Rengør Scoobas brugtvandbeholder
Tøm og skyl brugtvandsbeholderen

Rens Scoobas filter
Skyl under varmt vand

Skyl altid Scoobas børste efter brug
Fjern regøringshovedet og tag børsten ud

Skyl rengøringshovedet og børsten under varmt vand

Skyl altid din Scoobas sugehoved efter brug under varmt vand

Kontroller efter ovenstående grundig rengøring om robotten fungerer. Hvis ikke, udfyldes resten af skemaet og dette indsendes til iRobot´s tekniske afdeling.



Består af 21 karakterer. (Serienummeret findes på undersiden af robotten, når støvbeholderen fjernes. Se evt. hjælp til selvhjælp

Hvilke alarmer viser/fortæller robotten?

Max 500 tegn.

Bemærk:

Robotten må IKKE indsendes før godkendelse af iRobot's tekniske afdeling.